معرفی لکسس LS 500 2020 اینسپیریشن سفارشی

معرفی لکسس LS 500 2020 اینسپیریشن سفارشی

پس از معرفی مدل‌های سفارشی LC و LX اینسپیریشن، لکسس نسخه‌ای مشابه از سدان پرچم‌دار خود را نیز معرفی کرده است.

اولین سدانی که این نسخه‌ی سفارشی را دریافت کرده LS 500 اینسپیریشن است که از ظاهر و کابینی منحصربه‌فرد و همچنین سقف تولید محدود 300 دستگاهی در آمریکا سود برده است.

واضح‌ترین و متمایزترین ویژگی این خودرو رنگ بدنه‌ی گارنت (لعل) عمیقی است که برای اولین بار در این خودرو بکار رفته است. لکسس این رنگ را به عنوان رنگ عمیق و متالیک قرمزی توصیف کرده که در زمان غروب آفتاب به چشم می‌خورد.

این رنگ به زیبایی با رینگ‌های 20 اینچی مشکی کرومی همراه شده است. همانند رنگ بدنه‌ی خاص، این رینگ‌ها نیز نیم‌نگاهی به رنگ آفتاب در زمان غروب یا طلوع داشته و البته ظاهر آن پولیش خورده است. همین تریم منحصربه‌فرد داخل کابین نیز دیده می‌شود جایی که چرم سفید استاندارد روی صندلی‌ها، کنسول مرکزی و پانل درب‌ها بکار رفته است. نورپردازی LED داشبورد و لامپ‌های پدالی در هر درب از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

برای تولید این چرم کابین فرایند ویژه‌ای بکار رفته تا تمایز کافی با داشبورد، غربیلک فرمان و کف‌پوش مشکی ایجاد شود؛ اما تریم کریکو نیز ویژگی جالبی در ترکیب رنگ‌های روشن و تیره ایجاد کرده است. این ترکیب مخصوصاً بین تریم سفید روی درب‌ها و بلندگوهای مارک لوینسون تیره دیده می‌شود.

همانند دیگر مدل‌های LS 500 2020، مدل اینسپیریشن از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو با قدرت 416 اسب بخار و گشتاور 599 نیوتون متر استفاده می‌کند. این سدان لوکس ژاپنی شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.6 ثانیه‌ای دارد. البته این پرفورمنس در زمان استفاده از سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن به دست می‌آید.
فروش این خودرو از پاییز سال جاری میلادی آغاز شده و قیمت آن در آینده مشخص خواهد شد.